Известие

Collapse
No announcement yet.

Размяна зъбчатки скорости 146 - 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Размяна зъбчатки скорости 146 - 33

    Здравейте имам Алфа 146 1.7 16, скоростите правят проблем напоследък и мисля да ги освежа. Забелязах, че някои хора от форума имат части и се обръщам към тях.
    Пиша тук, защото донякъде съм негативно впечатлен от факта, че инженерите са решили да скастрят някои коли и чак при 4000 оборота да сме на 120 км/ч в . Изяждаме мотора за няма нищо...
    Интересно ми е вашите лични 33ки при колко оборота са на 120 км/ч?
    По форума четох, че може (и е правено) да се разменят със зъбчатки от алфа 33 с дълъг дриф, но трябвало да се търси, защото донякъде били рядкост.
    Можете ли да ми помогнете по случая
    Last edited by batteo; d.m.y г., 18:25.

  • #2
    Търсеният бърз от теб бърз диференциал, за съжаление се слага само на 1-ва серия 33, а също и на Сюд. Лошото е, че и от двете споменати няма вече живи екземпляри за донорство. Аз моят бърз диф съм го свалил от ск. кутия на 33-ка 1-ва серия, 1.5 мотор с 1 карбуратор. Моята 33-ка беше отново с 1.5 мотор но с двойните карбуратори, 105 коня и беше с бавен диф. Намерих трудно въпросният диф, при това ми беше трудно преди 8-9 години, а сега в момента ми се струва направо невъзможно да се намери такава кутия.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Ех много тъжно ако е така, имах Фиат регата 82 кс 84 година с бърз диф и направо се влюбих в тази кола... Икономична и бърза При 140 средна скорост 6 на сто... При колко оборота си на 120 км в час ми е интересно с твоя диференциал. И все пак надеждата умира най-последна дано някой има тази машинка
      ...

      Comment


      • #4
        С около 3000-3100 оборота. Но колата е малко по-мудна при изпреварване. Даже под 100км/ч. задължително се връща предавка или две надолу, въпреки, че 33-ката тежи около 920 кила и е 16V мотора. А докато бях все още с 1.5 ускорението на 5-та предавка си беше истински мудно.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #5
          Но сигурно е по икономична, или?
          Апропо щом е толкова комплицирано, освен да потърся сихнхони за 2 скорост, защото хъркат. А и нещо интересно. когато сменях маслото на скоростната изпадна едно метално длъчко като болт, но без резба нещо. Леко бе криво в средата.. Дали не е някакъв стопер за нещо. Още не съм я разглобил чумата
          Last edited by batteo; d.m.y г., 20:21.

          Comment


          • #6
            Ами снимай въпросния детайл, и ще ти кажа какво. Иначе за икономичност не бих казал, че е икономична, защото все пак е с карбуратори моят 16V в 33-ката и отделно, че тая кола си я държа само за простотии, яко даване на газ, каране на писта ако има финанси и така. Всъщност разхода въобще не съм го засичал никога откакто има 16 клапанов мотор под капака. Рядко я карам. Във ежедневието карам другата 33-ка, тя е 1.7 но е 8 клапанова и е на газ. Нея я засичам и на нея се мъча да докарвам що годе приемлив разход.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              Оо разбирам.. Аз се мъча да докарам с моята16 ца. 8 на сто газ. Сложих си газ инжекция, но засега пада до 10... Иначе скоро ще ревизирам мотора нови сегменти и т.н. А си мисля и за стръгване на главите и малко да падне разход. Иначе тази джунджурийка още преди 1 година я затрих някъде. От няколко месеца не съм карал колата, защото съм в Германия. Сега към юни се прибирам и се замислям да я вкарам в норма.

              Comment


              • #8
                Ами харчат си тия коли, малко са си тежички, аз също имам 145 1.7 16V но не я карам, щото е на-лакома от всички, а върви колкото ежедневната ми 33-ка. Пък и дебитомера и е за смяна. Отделно е и по-ниска и по-уязвимо всичко отдолу по колата спрямо 33-ките, та съм я дал на сестра ми да я кара. Тя пак я кара много рядко и така си седи пред къщи.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Че то и субарутата са с боксер двигател и тежат, но са доста по икономични... Не са се постарали италианците за тази приятелка...

                  Comment


                  • #10
                    мисля че може и от 33 3-та серия дизел, но и те са трудни за намиране.
                    според мен обаче на 146 скоростите са добре преценени за двигателя и купето. на газ при нормално извънградско спокойно каране до 130-140 на газ особено с ГИ трябва да падне разхода до около 8литра. пробвай да зареждаш от друга верига газстанции и да засичаш празно-пълно.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      мисля че може и от 33 3-та серия дизел, но и те са трудни за намиране.
                      според мен обаче на 146 скоростите са добре преценени за двигателя и купето. на газ при нормално извънградско спокойно каране до 130-140 на газ особено с ГИ трябва да падне разхода до около 8литра. пробвай да зареждаш от друга верига газстанции и да засичаш празно-пълно.
                      Една такава имаше във Видин, ама не си заслужава интервенцията. Щом са се отказали от дългия диг, значи няма файда от него. Може да намалиш оборотите, ама педала на газта е една идея по-натиснат.
                      Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 12:57.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Една такава имаше във Видин, ама не си заслужава интервенцията. Щом са се отказали от дългия диг, значи няма файда от него. Може да намалиш оборотите, ама педала на газта е една идея по-натиснат.

                        Това не е точно така, защото дългият диф е само на старата 33-ка, която е с едва 84к.с. но пак се движеше нормално, а отделно, че не харчи много, даже напротив, харче съвсем прилично за годините, в които излиза.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #13
                          За дизеловия диф вече ще трябва и 3 -литров боксер.
                          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                          и делта

                          Comment


                          • #14
                            Мерси за отговорите, ще се ориентирам към подобрение на горивния процес.. защото има много условности а аз нямам време за огрооомно занимаване

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от batteo Покажи съобщение
                              Че то и субарутата са с боксер двигател и тежат, но са доста по икономични... Не са се постарали италианците за тази приятелка...
                              Субаро-икономично?????
                              Това не съм го виждал!
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment

                              Working...
                              X